ebru23 ya bi salaklik yaptim ilaci ictim esimin bogazi agriyody ona balli sut yaptim yarisini birakinca dikledim bisey olur mu ? zehirlenme vs bisey int de bi aciklama bulamadim .
Emell ebru23 zehirlenme yok canim ama ilac etkisini azaltiyo. Kan yapimi orani duauyo yani. O yuzden sut ve sut urunleriyle kullanilmamasi gerekiyor
Alyamerve ebru23 zehırlenme olmaz doktprum demıstı 30 45 dk sonra iç demişti çay vesüt ürünlerini ben oyle yapıom hep
ebru23 Emell ill defa yaptim bunu zaten bi yerlerde boyle bisey duydum sandim da korktum uyumaua tesekkurler