Hanımlar görenler olmuştur illaki benim 38+5 de bi cm açılmam vardı sonra bi hafta sonrası 2cm olmuştu bekledik ve artık 40+2 olmuştuk doktorum başlatmamızı uygun gördü en geç Cuma’ya kadar bekleyeblrz demişti ama beklenirse bu sefer kakasını yeme durumu olur risk almayalım diyince kabul ettim ve bugun yatışım oldu 4 gibi alttan fitil verdiler rahim yumuşayıp açlması için sonrasında baya bi bekledik saat 7de suni sancı takıldı suni sancı başlarda çok rahat oluyo herkesin acı Eşiği farklı oluyo 8 cm kadar düşünün çok rahattım pilates topu vardı onu kullandım sonrasında sancılarım giderek sıklaştı açılma daha ilerlerdi sonrasında duş aldım belime su tuttum rahatlattı sonra doğum haneye alındımm ıkınmam geldi hep 9 10 cm açılınca bebek geldi🥹saat 23:38de 29 ekime yetişmiş olduk 😅🐣 sadece doğum esnası çıkış esnası zor sonrası lokum gibi kesik dikiş olmadan doğumumu yaptım rabbim hamile annelerimize rahat kolay dogumlar nasip etsinn darısı başınıza🥹🥰🤲🏻