zeynephazalnisa bende o set aldım canım araştırdım olumsuz yoruma denk gelmedim mi geldim ama biraz da ön yargı olduğunu düşünüyorum çünkü aldığım yerden alan insanlara özelden yazdım memnun olduklarını söylediler memnun olanı da var yani ya beklenti meselesi ya kullanmak ile ilgili ama fiyatına göre ztn çok aşırı kaliteli birşey beklemek de saçma çünkü travel sistemlere göre fiyatı bedava. Bende salıncak aparatı ile 899 aldım tek araba alsaydım 700dü bence çok uygun uygun birşey alıp %100 birşey beklemek ztn yersiz diye düşünüyorum ben arabaya fazla para vermek istemedim 1 2 sene sonra baston alırım ne kötü 3 sene sonra diye düşünerek aldım ve ztn araba var sürekli bebek arabası ile çıkmam ihtiyacını karşılar düşüncesyle aldım bugün kargom gelecek isteyen arkadaşlara yine yazarım görsel de atarım