aysegulunal ben bu sayfadan sipariş verdim kesinlikle önermiyorum. 2 hafta sonra hazır olacakları dedikleri ürünlerin üzerinden 4 hafta geçti hala oyaliyorlar. Her hafta haftaya haftaya diye gecistirdiler. En sonunda paketlenmiş ürünleriniz diye geri dönüş yaptilar. Ben artık para iadesi istiyorum dedigimde ozaman isimleri yapistirmayalim bizim ürünümüz çöp olmasın dediler. Ee hani vermistiniz kargoya????şikayet var da bir sürü şikayet var haklarinda. Üsluplari da son derece itici. Ben memnun kalmadim. Ama para iademi aldim çok şükür