Hanimefendi10_
Yaşınızı bir kenara koyuyorum.
Benim eşim de tek çocuk yeter diyordu, denemiyordu bile. Çok üzülüyodum oğlum yalnız kalacak diye. Sonunda ikna ettim hamileyim☺️
Çünkü öyle bi dönemdeyiz ki, çocuklarımız için zor, biz aileler için kaygı dolu bi dönemde yaşıyoruz. Ama bu bizim çoğalmamıza engel olacak mı? Hayır. Belki güzel günler bizimle gelecek. Bu hayat zorluğunda yanında destekçisi olacak bir kardeşi olması herkesin hakkı. Tam tersi de olabilir, anlaşamayabilirler. Ama en azından kardeşten bile çok şey öğreniyorlar. Biz anne baba olarak çocukların kafasını anlayamıyoruz. Çocuğu çocuk, genci genç anlıyor. O yüzden yaş aralığını da çok açmadan, onu anlayacak (inşallah) bir kardeş yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Yaşınız da çok ileri değil, eskiden annelerimiz hep o yaşlarda doğurmamış mı? Biraz cesaretle, sağlığınıza da güveniyorsanız yapın gitsin. Yaş iyice geçince pişman olursunuz, giden günler geri gelmiyor. Benim arkadaşım da 37 yaşında hamile şuan. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Çocuklarımız güzel günlere büyüsün. 🥰