Bende 37+0ım bugün, pztsi ve salı nişan geldi ondan sonra bu ağrı sancı hiç durmadı.
dün geceden beri bel ağrısı kısa sancılar uyutmadı. Hala daha devam eden bel ağrım var. Oturtmuyor yatırmıyor. Doktorum bugün gel bakalım dedi. Yalancı mı gerçek sancı mı onu da anlamıyorum