Filizkumsal SinemSK hahhahahah bende böyle sorulara uyuz oluyorum yaaas 3ndede çizgi görmüşşsn herlade tahmini kac haftalık oldugunu soruyor 😂😂
Curlywoman Esraern03 evet reglimi beklemek istiyorum ama gripte oldum bir şeyde içemedim bu gün çok ilginç bir gün geçirdim hep telefonda araştırdım
Tubisko04 Pepappten geldimm evet canım gebesiin benimki de bu şekildeydi bide sabah ilk idrarla yaptım erken gebelik direk 2. Çizgi net çıktı sabah hastaneye git giderken de erken gebelik al hemen hastanede ilk idrarınla dene
Curlywoman Reglime daha 2gün var ilkini dün yaptım akşam pembeyi ilk idrarla sabah yaptım akşam üstüde kaseti yaptım erkenden öğrenmek iyi mi lanet olsun ki sigara içtiğim için korkuyorum planlı ama plansız bir süreç oldu benim için
Tubisko04 Curlywoman olsun canım sigarayı şimdiden sonra içme bırak reglinden önce yaptığın için net değil bence çünkü ben 2 gün gecikmeyle yaptım gayet net çıkmıştı seninde öyle olur muhtemelen kan ver beta çıkar benimki netken 625 çıkmıştı seninki de 400 küsür veya 300 küsür çıkabilir
Esraern03 Curlywoman evet ilaç içme bıraz dıkkatlı olmalısın benım betam 14 çıkmıstı reglıme 4 gun vardı doktor adet olursam korkmamı soylemıstı senın kıde buyuk ihtımal tutunmaya calısıyor uzanma agır tasıma ilaç içme renglın 1 2 gecıksın gıdersın kese de olusmus olur gıttıgınde ben 2 hafta kan vermeye gıtmıstım beta yukselıyormu dıye yıpratacı bır surec oluyor bekle derım
Aeylulb Curlywoman ben reglmdan 1 hafta önce öğrendim dikkat et yinede kendine canım hayırlı olsun betam benim yüksek çıkmıştı hatta 1288 çıkmıştı
Curlywoman Aeylulb beta 602 çıktı doktor şaşırdı ama dış gebelik olabilir dedi iki gün sonra tekrarlıycak