aysenurx Merhaba kızlar benim 2. Hamileliğim yaşım da 26 çok zor geçiyor 1 haftadır tansiyonum düşük çıkıyor 8/6 gibi sizce bu normal mi kalbîm sıkışıyor gibi hissediyorum sanki hiç de anlamam tansiyondan ne yapılmalı
myavocado aysenurx hamileleikte 8-6 9-6 idi benim de tansiyonum sürekli, olması gereken normal olan bu şekilde diye biliyorum, hep öyle söylemişti doktorum
rosatue aysenurx Sorun değil. Benim de normalde de tansiyonum 10-6 Söylemiş olduğunuz gibi nedense hamilelikte ekstra düşüyor. Sonlara doğru ciddi düşüş yaşadım nabız neredeyse duyulmuyor ve alabildiğimiz tek tansiyon 3 civarında duyuluyordu. doktor maden suyu tüket ve dışarıya çıkma demişti.
seyma0661 aysenurx Normalde tansiyonum 12/8 gibi çıkıyord ama gebelikte tansiyonum 10/6 çıkıyordu. Doktorum gebelikte yüksek tansiyon riskli demişti. Tansiyon düşüklüğü bir sorun oluşturmaz dedi
AnayimBenAna_ aysenurx benimde genelde düşük 9-6. 8-5 olursa yatıyorum uzanıyorum tuzlu şeyler yiyorum. Bol su iç demişti bana doktorum.
beyazmelegim rosatue benimde düşük tansiyon 9-6 sürekli , alış veriş yaparken çok zorlanıyorum 30 haftalık oldum alış veriş yapmam gerek nasıl yapacağım bilemiyorum
Esra_Elisa8 aysenurx benimde öyle hem ilkinde hem suanki 2 ci de düştüğünü his ettiğim anda tuzlu şeyler tüketiyorum evet tuz bize iyi deil birde ben çok şisiyorum ama mecbur Allah korusun denge kaybı olup düşme riski var öyle his ettiğiniz an tuzlu şeyler tüketin hemen