Eminesrkn şöyle söyleyim kuzum bebeğin kimliğini çıkarın böyle bi durum varsa yakın zamanda arkadaşım doğum yaptı eşinin sosyal güvencesi yoktu kimliği çıkarsa cüzi bi miktar aldılar günlük 700 tl gibi bazı hastaneler almıyor gideceğiniz hastanede bu durumu araştırıp ona göre kendinizi ayarlarsınjz normalde alınmaması gerekiyor ama hastanenenin şartları bu şekilde olduğu için mecbur ödediler memorialda doğum yaptı
Bebeğin kimliği çıkınca sgk tarafından karşılanıyor ücret yukarda dediğim gibi hastaneye görede cüzi bi miktar olabilr