Selinbs Merhaba bebeğim bi aylık oldu yarın aşı günümüz ateş yapar mı öncesinde bişey kullanmak gerek mi calpol dediler ama çok küçük değil mi onu kullanmak için bilemedim sizce ? Ne yapmam gerekiyor
Guzelanne56 Selinbs hepatip b aşısı mı? O aşı genelde ateş yapmıyor bısey kullanmama gerek yok bence atesı olursa yarım çay kaşığı calpol yeter ateşe bağlı ama oncesınde gerek yok. Ayrıca yan etkılerı çok az o aşının öyle ateşe ağlama yapmaz genelde
MorKelebek54 Selinbs calpol u oncesinde vermeyin belki atesi cikmicak bilemeyiz. Sonrasinda atesi cikarsa 1 cay kasigi verirsiniz. Tabi oncesinde islak muslim battaniue ile aşi yerine gelmicek sekilde sarın. Baktınız düşmüyor o zaman verirsiniz. Bebise bosuna ilac vermis olmayin onceliginiz atesi ilacsiz dusurmek olsun☺️ bizde ates olmasi sadece cok uyku hali oldu o kadar ki bebegim gunduz cok uyuyan bi bebek degildi ☺️ ona ragmen gunduz hep uyudu☺️
myavocado Selinbs bir aylık ise hepatit b nin ikinci dozu yapilacak muhtemelen, ateş yapmiyor o aşı. Haklısınız bebek küçük daha, ben bir aylık hepatit aşısında bir şey kullanmadım calpol v.s. bir yan etki de yaşamadık ne ateş ne başka bir şey.
MorKelebek54 Selinbs koltuk altindan dogru sararsaniz daha iyi olur kollari vucuduna temas etmesin ☺️ ama bebise direk muslini sarmayin ince bi zibin giyili sekilde olsun diger turlu cok üşür☺️