Tontonunannesi Eminesrkn sanki sancınız var ben de bugün çekildim nst benim çizgilerim minik minik sancın yok dedi doktor sizinki baya dalgalı
Eminesrkn Fatma_98 sırtım ve belim de ağrım çok oluyor günlük hiç geçmiyor belli aralıklarla dayanılmaz bi ağrım oluyor
Biannelik Sancın var , yalancı sancı da olabilir serum aldınız mı aldığınızda kesildiyse sancılar yalancıdır
Fatma_98 Eminesrkn sancı var canım stres yapma bende de var bende 34+5 haftaligim ama kasılma olarak bende
Yazan Eminesrkn geçmiş olsun bende de aynı sorun var da başka şikayetiniz var mı yoksa bu şikayetle mi bağladılar nts ye. Bir de kaç haftalıksınız
Biannelik dika serum veriyorlar genelde, siz ılık duşa girin ve eşiniz belinize masaj yapsın oda rahatlatıyor doktorum demişti 🥰
Eminesrkn Fatma_98 benım bebeğimin kafası baya aşağıda olduğu için baskı yapıyor 5 dk bir lavobaya gidiyorum çok zor geçiyor ikinci gebeliğim
dika Biannelik öyle yapayım hiçbir işlem yapılmadı dediğiniz gibi sancı gelse öyle yapacam teşekkür ederim
Eminesrkn Yazan 35+4 erken doğum riskim olduğu için ciğer geliştirici iğne yaptırdım iki doz sırt ağrım vardı benim çok şiddetli ama bugünlerde belime doğru yayılıyor ağrı suan bile adet olacakmışım gibi ağrı hissediyorum
Eminesrkn Yazan bebeğim küvezde yatıyor bugün bir hafta oldu sanırım bir hafta daha yatacak ciğerde ve kan da enfeksiyon çıktı