mystery94 doktorunuzun yönlendirmesine göre ilerleyin bence benim doktorum da femara başlattı daha önce letu kullandım evet güzel büyütüyo yumurtları ama bana yaramadı hep kist yaptı, o zamanki doktorum takip istememe rağmen yapmadı boşa gitti nerdeyse üç aydan fazla zamanım. Şimdiki doktorum sağ olsun daha ilk muayenede bana aşılama yapabilirim dedi, iğneden bahsetti. O sıralar aşılama yapamadık bazı sebeplerden dolayı ama hep bana bıraktı sen ne zaman istersen o zaman yaparız dedi ve ilk önceliği iğne, sonra aşılama. Doktorların görüşlerinde sizin ve eşinizin sonuçları da etkili olabilir ben her şeyimi gösterdim eşimin sonuçlarını da gösterdim bize sebepsiz infertilite demişlerdi zaten ama ikinizin de her şeyi çok iyi dedi süreç nasıl gelişir bilmiyorum ama bi aksilik olmazsa aşılama düşünüyorum ama ilk etapta iğneyle de deneyebiliriz. Uzun oldu sorry 🤣