Onekim banada doktorum kanaman çift taraflı ağrın kasılman olursa dinlenince gecmiyor hatta artıyorsa saat kaç olursa olsun mutlaka gel demişti. Kanama bu kadar basite alınmamalı. Azı çoğuda olmaz. Eşinin dönüp yatması affedilir gibi değil. Randevu arayacağına bulunduğun şehirin kadın doğum acili yokmu? Zaten özel hastanede takipli değilsin. Belki şansına kendi doktorun bugün acilde görevlidir? Olmasa bile en azından bir kadın doğumcu görmüş olucak. Bence taksiyi cagırıyorum ve ben hemen gidiyorum de. Anlayışsız bir eşe sahipsen sancım cok cok kötüyüm diye yalan söyle yani napıyosan yap ama mutlaka git kuzum. Umarım kötü bir şey yoktur her şey yolundadır kendini sıkma 🙏🏻