Merve_kucuk Moomtoobee Saygın Asil Bebek ismine aşırı fazla kaçar. Ama büyüyünce de uyum sağlar. Zor bir isim biraz ☺️😅
Rabiamina Moomtoobee ben iki isim olunca uyuma bakıyorum ve bence saygın uymamış. Sizin kararınız ama yine de
Melissadmr Moomtoobee Asil tek başına çok güzel 🫠 Saygın Asil yan yana gelince saygın ismi soyismi asil gibi kaldı.
Moomtoobee Guzelanne56 böyle değişik kimsede olmayan Bi isim istiyoruz saygın pek kimsede duymuyorum anlamı da güzel ilerde büyük adam olcakmis hissi veriyo😅
Eliffyamann Moomtoobee bana göre kötü olmasının sebebi iki isim eş anlamlı gibi geliyor, kızıma Tatlı Ballı ismini verirmişim gibi 🙄🙄
Moomtoobee Eliffyamann hahha hiç Bi açıdan düşünmemiştim oğlum hep saygın hem asil olsun diye düşünmüştüm 😅
Moomtoobee Guzelanne56 baya kötü yorumlar geldi dimi o yorumların üstüne bu yorum iyi geldi sagolun 😅😊🤲
Guzelanne56 Moomtoobee herkes aynı seyı beğenecek yada begenmeyecek dıye bısey yok annesı sızsınız ve sızın begenmenız yeter her ismi herkes sevmeyebılır☺️ zevkler renkler isimler bunlar kişisel seyler ❤️
Moomtoobee Tuyu1 benim ismim Sıla asil sılanın harfleri olduğu için bende çok istiyorum ve beğeniyorum 😍