yeni_anne2 Ne düşünüyorsunuz kızlarrrrrr 🎉🎉 Alt temizliği icinn ilk ay kulanıp sonra mıı ıslak mendile geçsem
Ysmnpmk yeni_anne2 ben ıslak mendil kullanicam ya sonuçta yenidoğan bebekler için özel ıslak mendiller varken pamukla ugrasamam tabi bu benim düşüncem☺️
Sumisali_ yeni_anne2 ilk kızım da ıslak mendil ile başladım ama hangi marka kullandıysam pişiğinin önüne geçemedim nerdeyse pişmişti çocuğun altı ve yaklaşık 1-1,5 yaşına kadar pamuk kullanmak zorunda kaldım ancak o şekilde önüne geçebildim.Özellikle alerjik bir bebek olursa ıslak mendil gerçekten iyi gelmiyor yani pamuk kullanmanız tabi ki iyi olacaktır.
Elif__oztrk yeni_anne2 ilk kakasının temizliği biraz zor oluyor kakası normale dönene kadar bir süre ıslak mendil kullanıp sonrasında pamuk mendil kullanmaya başlayabilirsiniz veya dilerseniz ıslak mendili hiç bırakmayada bilirsiniz yeni doğan ıslak mendilleri bebek tenine uygun olarak üretiliyor öcü değil yani içiniz rahat olsun
myavocado yeni_anne2 bir ay değil ama ilk iki-üç hafta filan kullanmıstım ben, sonrasında göbeği gi filan da iyileştiği için çoğunlukla kaka yaptığında yıkamaya çalışıyorum, ıslak mendil olarak da Baby turco yenidoğan kullanıyorum memnunum 😊
Wolf13 İlk başta ben büyük kare pamukla birde zeytinyağlı Bebek alt temizleme almıştım, 3,4 aya kadar ondan kullandım hiç pişik olmamıştı
yeni_anne2 Sumisali_ evtttt kullanmayı düşünüyorum bendee illaki sonrasında kullanılacak ıslak mendil ama bırazz pamuk kulasam daha ıyı olucak sanırım teşekkürler
Lavanta01 İlk 1 ay ıslak mendil kullandık hep pişik oluyordu, sonra pamuğa geçtik yanımda cam şişede su bulunduruyorum baya pratik artık hiç pişik olmuyor şu an 5 aylık 😊 nadiren olursa da hafif kızarıklık şeklinde oluyor kantaron yağı sürüyorum
yeni_anne2 Lavanta01 sırf pişik olmasın diye düşündüm zatenn bende aynı şekilde tesekurler sagolun 😊🙏
Elif__oztrk Ve ayrıca pişik olmasının ilk sebeplerinden biride bez kapatılmadan önce teninin tamamen kuruduğundan emin olmanız gerekiyor bunu dikkate aldığınızda pişiğin olmadığını göreceksiniz zaten
Sinem0135 yeni_anne2 yani ben eğitime katılmıştım . Oradaki çocuk doktoru en azından 30 gün bebeğin altına sadece su ve pamuk kullanın dedi
Princess_momm yeni_anne2 ben önce ıslak mendille temizliyodum sonra durulama amaçlı disk pamukla suyla durular gibi siliyodum 20 gün sonra bıraktım ıslak mendille devam ettim. 🥰
Minnaksever yeni_anne2 ilk kızımda bir ay kullandım tek kötü yanı sürekli su isitiyordum pamuk soğuk olmasın diye sonra sleepynin zeytinyağlı ıslak mendilini kullandım hep bir kez bile pişik olmadı nerdeyse 3 yıl.şimdi yine aldım bakalım kullanabildiğim yere kadar kullanicm sonra sleepy devam.