aysenuraydin2 günden bildiriyorum uyumuyor bu çocuk hamileyken uyuduğum uykularımı mumla arıyorum, deliksiz uyumak çok büyük bir nimetmiş 😂😂 ama çok güzel iyi ki doğurmuşumm 🥰 Allah isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻❤️
aysenuraydin2 Ebbruc zorla da olsa şu an uyursun bebek olunca imkansız başım ağrıyor artık uykusuzluktan gündüz uyuyor gece gözünü kırpmıyorr 😂
Ebbruc aysenuraydin2 ben alışkınım uykusuzluğa, önceki oğlum uyumuyodu hiç en fazla 1 saat kesintisiz uyuyodu 🥲 bu da ne zaman yatağa yatsam vurup duruyo
aysenuraydin2 Sumisali_ ayyy Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin ilk gün biraz zor oluyor maalesef 🥺
Sumisali_ aysenuraydin2 amiinn inşallah 🤲 benim bu ikinci zorluğuna herşeye hazırım ama en zoru arkada ilk çocuğu bırakıp gitmek onu bi türlü aşamıyorum 🥺
aysenuraydin2 Sumisali_ ben de arkamda iki çocuğumu bırakıp gitmiştim benim ameliyatım biraz da uzun sürmüştü ağlaya ağlaya girdim çok kötü oluyor ama güzel düşünün güzel olsun kendinizi strese sokmayın minik bir insan tanesi katılınca alışma sürecine odaklanın 🥰
Minnaksever aysenuraydin2 hahah keşke depolanan bişey olsa ama yok şimdi uyusak da yine uykusuz kalcaz dogurunca 2.yi bekleyen tecrübeli bı anne olarak uyku değil de sosyal hayata ağırlık veriyorum çünkü uzun bi süre gezemicem o biraz depolanan bişey 🤣
aysenuraydin2 Minnaksever sosyal hayatı çok dolu yaşadım hamileliğimde 😅 şimdi de arkadaşlarım sağ olsun hiç yalnız bırakmıyorlar 🥰
Sumisali_ aysenuraydin2 yaaa şifa oldu söyledikleriniz teşekkür ederim inşallah hemence toparlanır gelirim 🤲 sizde sağlıkla büyütün inşallah 🤲
aysenuraydin2 Tomucuk12 alışılıyor 13 günde alıştım ben 7 sene aradan sonra inanılmaz koysa da güzel buralar 😁