fatma_eco canım annelerimiz 17+1 günlüğüz çok özür dilerim bu soru için alt tarafimda anlandıramadıgım bir ağrı var özelikle ayağa kalktığımda yada ayağımı uzatır ken acaba neden oluyor
Turtamom fatma_eco normal ama doktora gittiğinde yine rani bebeğin pozisyonuns baksın baş aşağıys oda baskından dolsyı arıtabilir
Bensuy fatma_eco 26 haftaligim 16dan beri bahsettiginiz agrilar var 1 haftadir heralde alistigimdan artik daha az etkileniyorum. Enfeksiyondan veya rahim uzunlugundan kaynaklaniyor olabilir ikisi de degilse benimki gibi sebebi yoktur mecburen gecmesini bekleyeceksiniz 🥲
meltemucr fatma_eco benimde bazen karnımın içi ağrıyor . Doktora sordum ikinci hamilikte normal diyor ilk hamilikte ağrı olmaz ama daha sonrakilerde olur dedi
fatma_eco meltemucr banada karın ağrılarima normal dedi ama bundan henüz haberi yok 1 de gidecem doktora
esraaa009 Aynı ağrıyı bende çekiyorum maalesef 18+6 olduk nedenini anlamadım randevuma da 1 hafta kaldı doktoruma soracağım artık