Moomtoobee Elbu ilk hamileliğim 1 yıl hapla korunduktan sonra bırakır bırakmaz ilk ay hamile kaldım şükür 😊
myangelson Elbu 2 seneye yaklaşmıştı korunmamiz, Nisan’da bıraktık korunmayı temmuzda hamile olduğumu öğrendik
Bigsecret3 Elbu Bebeğim 6 aylıkken korunmayı bıraktım 15 aylıkken oldu ama maalesef zorunlu kürtaj oldum kürtajın 3 ayinda yani 2 adet sonrası tekrar hamile olduğumu öğrendim .
irser Elbu ama cok istiyoduk her serde bi hayir var kist cikmasa agri yapmasa doktora gitmicektim ve denemeye devam edicektik ama gidip ogrendik ve ilac kullandim
nurmltli61 Elbu 1 sene çocuk düşünmedik sonrasında korunmayı bıraktık 2 ay sonra hamile kaldım😂😂ben hemen olacağını düşünmüyordum ama oldu🤣
Moomtoobee nurmltli61 bende öyle 1 sene düşünmedik korunduk artık düşünelim dedik ve hemen kaldım bende Bi kaç ay sürer sanmıştım 😊😊
nurmltli61 Moomtoobee bende öyle sanmıştım çevremde de deniyorlardı tutmuyordu dedim acaba bende mi öyle olurum deneyelim dedik oldu😂😂😂
Hasret18ayaz Elbu 7-8 ayda hamile kalmıştım ama maalesef kaybettim ardına 1 ay sonra yeniden hamile kaldım yine kaybettim şimdi korunmamiza rağmen kürtajdan sonra hiç adet görmeden yeniden hamile kaldım umarım sağlıkla kavusurum
Kubra_24 Hasret18ayaz İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğin olur. Ben de üç aydır korunmuyom ama olmuyo İnşallah Allah nasip eder ya olmazsa Doktora gideceğim çok istiyorum bebek
Nurcanyokus6 Elbu 2ayimda ilk ay bir kere tek denemistik ikinci ay bir kaç defa denedik çok şükür şuan 6+1,haftalık hamileyim🙈🥰
2Princess1Mom Elbu 1.5 sene sonra ama sağlıklı ilerlemedi malesef 17 haftalıkken kaybettim. 3 ay olucak genetik araştırma yaptırdım bir sıkıntı yok. Myomum vardı kayboldu, kistim var o da yok olunca tekrardan düşünüyorum Allahın izniyle 🤲