Neferut evet hiç bir sıkıntısı yok, doktorum da zaten aynısını söyledi. Tansiyonun daha büyük zararı var ilaçlardan maalesef 😔 benim şuan sabit 11-12 lerde, ilaç yetersiz geldiği için zaten dozunu yükseltti ilacın. Bende 2 tane içiyordum, bir süre yeterli geldi daha sonra 14-15 lere çıkmaya başladı. Dengeli olarak dozunu yükseltti doktorum. Kardiyoloji ve kadın Doğum doktorumla beraber karar verdiler. Yani büyük ihtimalle yüksek seyrediyorsa dozunu yükseltirler sizinkininde.