Neden olur kızlar çok panik yapıyorum hormonlar normal yarın ultrasona gireceğim. Son kan testim 2 çıkmıştı ayın 22 sinde vermiştim. Hamilelikten umudum yok tabii artık doktor duphaston verdi 1 hafta oldu gene olmadım içmeye devam ediyorum. Ultrasonda görelim dedi ama ben çok panikledim ne kötü nedir başına gelen var mı neden gecikir adet. Hormonlar normalmiş ağrım sızım yok