Fatma-ylmz Merhaba kızlar ben bebeğin plesantasını doktorumdan isteyeceğim doğumdan sonra yurt dışına pahalı kozmetikler için gönderiliyormuş bunu önemli bir yerden dinledim bilgisi olan yazabilir mi
Smyy44 @Fatma-ylmz evet isteyebilirsiniz bu en doğal hakkınız özele gidiyorsanız konuşursunuz devlette dilekçe vermeniz gerekebilir ablam da aldı bir toprağa gömdü en sağlıklısı böyle olması bir çok aile istiyor artık
Fatma-ylmz Smyy44 evet ben de etrafımdaki bilinçli insanlardan duydum aldıklarını evet özelde olucak nasipse bunu hiç bilmeyenler de var bu arada ,teşekkür ediyorum cevabınız için 🌺💐
Smyy44 Üzerine de bir Fidan dikersiniz bebeğinizin parçasını kullanmasına izin vermememiz en doğal hakkınız
Smyy44 Rica ederim 🌸 sizde mutlaka alın ihmal etmeyin özelde çok daha rahat alırsınız devlette de isteyince veriyorlar