Ben de 15.haftamın başlarındayım, 2 gece mnce ağrım çok fazlaydı yatarken uyutmadı diyebilirim . fazla oturunca ağrı giriyor bana normalde ama büyük ihtimal rahim ve bebekler büyüdüğünden kaynaklıdır diye düşünüyorum. Perşembe randevum var sorarım bilgilendiririm hatırlatırsanız 🌸