Ben de kullanıyorum, hatta dozumu arttırmak zorunda kaldık çünkü hormonlardan ilacım etki etmemeye başladı ve kaygılarım çok çoğaldı tetiklendim sürekli.. doktorum bi sakıncası yok dedi, ki ben de biliyorum ki kaygı bozukluğumdan dolayı ilacımı almazsam eğer hamileliğim de doğum da bana işkence olur