dudu-1 bizim tüp bebekle üçüz bebeğimiz oldu karnim baya çatladı hamileliğimin ilk zamanların da bebek yağı sürdüm baktım fayda etmiyor bıraktım şimdi üçüncü gebeliğim ve 28.6gunluguz ben mutluyum onlar bana evlatlarimdan kalma iz bana öyle geliyor oyuzden rahatsız olmadım olmuyorum bzn ne yaparsan yap fayda etmiyor