İnsanların ne dediğini önemseme banada aynısı yapıldı şimdiye kadar hissetmen gerekiyordu bi sorun mu var deyip canımı sıktılar 18-19. Haftalarda hissettim herkesin hamileliği bir değil 20. Haftalara kadar hissetmeyebilirsin demişti doktorum. Sonrasında zaten bol bol hissedeceksin zamanı gelecek hareketlerinden yerinde oturamayacaksın bile her zaman içini ferah tut sağlıkla gelsin inşallah ✨🙏