Merhaba kızlar 34+2 günlük gebeyim 28. Haftadan beri bebekte böbrek büyümesi var erkek bebeklerde oluyor doğup çişini yapınca geçiyo erken sünnet öneriyoruz demişti doktorumuz bugün kontrolde 8,5 cm e ulaşmış dedi önceki kontrolde 6’5 cm eğer büyümeye devam edip 10 cm i geçerse normal doğumu beklemeyiz sezeryan olursun böbreği iflas edebilir falan dedi bu durumu yaşayanlar en fazla cm büyüdü sonrası noldu yardımcı olabilir mi