b-bg Kızlar 30+2 deyiz artık nefes zor alıyorum gece yatamıyorum belim ağrıyo yatsam kalkamıyorum yardımsız otursam oturamıyorum , azcık yürüsem belim kitleniyor ileriki haftalarda daha mı zor olucak bazen oturup ağlıyorum valla
Havvabektas b-bg bende öyle sadece bel ağrısı değil bacak ağrısı var bende ve nefes almaya bende zorlanıyorum 30+0 Allah yardımcımız olsun
1umut b-bg şuan dağa başındasın 37e yaklaştım gün içinde bile yürüyemiyorum gece tuvalet için yarım saat kalkamıyorum 🥲
b-bg Eldgrn 3 4 gecede bir ağlayarak uyuyorum nazlı biri falanda değilimdir ama gerçekten çok zorlanıyorum
b-bg Gizemengin35 Allah yardımcınız olsun en azından az kalmış doğuma benim hem çok var hemde çok zorlanıyorum
b-bg 1umut Allah yardımcınız olsun bir sıkıntı olmazsa doktorumla konuştum 38. haftada doğumu başlatırız dedi o haftalara gelebilsem hızla çok sevinirim 🥹
BerivanLina b-bg 33. Hftamdym cok afedersin tuvalete bile zor oturuyorum sen dusun ilerki haftalar tabiki daha zor geciyor umarim sen daha kolay atlatirsin
Zehra_gonul Bnde 33 haftalık oldum geclerı uyıyamıyorum bacak agrım kolumda uyusma var 7 hafta nasıl gecer bılmıyorum 😒
Kelebekanne- b-bg Ah ahh ikiz gebeyim bende aynı durumdayım. Bebeklerden biri kaburgama giriyor sanki öyle canım yanıyor. Oturuyorum kalkarken çatı ağrısı çekiyorum bir 5 dakika sekerek yürüyorum resmen ..
Elfinn Biz de 31 haftalık olduk bebek için toplanmaya başladı ve kalkarken ben de zorlanıyorum daha gerisi nasıl olur bilmiyorum 😂