Rueemeysa Kızlar biz 40+2 olucaz bu gece hala doğurmadım sancım kasılmalarım var bacak aram çok fazla ağrıyor yarın tekrar kontorle gidecem inşallah doğururum
Ayseenurrdefne Rueemeysa 40+1 oldum bende ne ağrı ne sancı var bacak aram hariç biran önce doğurmak istiyorum artık
zk92 Ben 40+3 🤦♀️ dün hafif bir ağrım vardı bugün hiçbir şeyim yok. Yarın randevum var. Sanırm suni ile doğumu başlatacak.
Rueemeysa zk92 benimde gün içinde oluyor bi bakıyorum düzenli oluyor bi bakıyorum geçiyor yarın benimde randevum var ama bebeğim hep ultrason da fazla çıkıyordu 2 gün önce gitmiştim bu sefer 38+4 uyumlu dedi doktor
Rueemeysa Ayseenurrdefne bende ağrı da var sancıda var kasılma da var bacak ağrısını hiç demiyorum 3 haftadır doğum pozisyonunda ama gelmedi daha bende sıkıldım artık
zk92 Ayseliada bende bugün gittim. Cuma gününe kendi sancım başlamazsa suni sancı verecekler. Ama nst de sancım çıktı. Düzenli değil ve hissetmiyorum
Aysegebes Ben daha doldurmadım 7 gün var doldurmama ama büyük ihtimalle doldurcam hiç gelesi yok kızın hiç sancı falan çıkmıyo nts de. Yeri rahat tabi ben olsam bende doğmak istemem