Kızlar Selam, Çapa’da tüp bebek tedavisi gören oldu mu ? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz ? Ben yarın infertiliteden randevu aldım ve gidicem. Aklıma takılan bir şey var ben 3 aşılama oldum ama özelde oldum, tüp bebek tedavisi için 3 aşılama şartını özelde yapılmış olması da karşılar mı ? Kafam karıştı ya 🥲