bade-06-bade hayırlı olsun, mutlulukla büyütün bebeğinizi, ben bir sey sormak istiyorum bu doğum hikayelerinde hiç seyden bahsedilmiyor 😬 hani tuvalete gitmem gerek diyorsunuz tamam bebek geliyor ama dışkı varsa ne oluyor, yani öncesinde kaka yapıyor musunuz ya da doğumda mı yapıyorsunuz 🙄😂