HlyaZeytnlu Kızlar 27 haftalık hamileyim ve evimi uzun süredir boyatmadım artık ihtiyacım var boyatmam lazım 1 hafta evde kalmamayı düşünüyorum siz olsanız boyatırmıydınız
Aylaa123 HlyaZeytnlu bazı boya markalarında hiç koku olmuyor havalandırıcında bile hemen cıkıyor kokusu ben 2 odamı boyadım
Eldgrn HlyaZeytnlu niye boyatilmasin tabi boyanır. Hatta daha iyi olur doğum öncesi aradan çıkmış olur çocuk gelince daha zor oluyor o işler. Bende yaptırdım koku vs gidene kadar girmedim eve sonradan girdim temiz temiz oturdum
Zelihapekr Ben de o haftalarda boyattım gün boyu cam pencere açık durdu. Bi sorun olmadı çok koku da hissetmedim
Tontonunannesi HlyaZeytnlu evet hatta boyadı eşim aynı evde de kaldık camlar hep açık kaldı yatak odası hariç heryeri boyadı
Figenkrts HlyaZeytnlu ben boyattım o dönem 20 haftalık filandım sanırım çalışıyordum eve geldiğimde çok ağır bir koku yoktu boya türü önemli sanırım koku olmadığı için sorun da yaşamadım
Asi_07 HlyaZeytnlu 2 hafta önce boyattım ağır kimyasal kokusu yoktu tiner vs karışım olmadığı için rahatsızda etmedi beni sürekli cam açıktı zaten doğum öncesi tertemiz oldu boyanması da sakınca yok bence