kader26_ 15 haftalikken muayeneye gittiğimde doktor plasenta rahmine yakın onun yukarı çıkmasını bekliyoruz ileri haftalarda dedi. Doktor ederiz bir sonraki geldiğinde kontrol ederi dedi. Var mı bu durumu yaşayan
senamom_ kader26_ bende aynı durumu yaşadım yaklaşık 15-16 haftalıkken doktorum plesantan rahim ağzına yakın diyerek biraz beni korkuttu başka bir doktora muayene oldum ve o da aynı şeyi söyledi ama biz bunun ilerleyen haftalarda düzelmesini bekleriz dedi detaylı ultrasona gittiğim doktor yukarı çıkmaya başlamış dedi geçen hafta da kendi doktoruma gittim ve yukarı çıkmış dedi şu an 25+3 teyiz
Gamze3406 kader26_ doktorlar her zaman en kötü senaryoyu söyler, plasenta previa durumunuzun adı. 35. Haftada yukarı çıkani gördüm ben, birde yukarı çıkmayıp rahime ve mesaneye yapışanlar var (örnek ben) kanamaya dikkat edin, ilişkiye girmeyin, geçmiş olsun.
Fatmadali kader26_ bende 16 haftalıkken aynısı söylendi şuan 18 haftalık oldum önceki gün kontrolde yukarı doğru çıkıyor sorun yok gebelik süreci ilerledikçe yukarı çıkar demişti korkacak bir durum değilmiş
Festinalente kader26_ benım de asagıdaydı hala asagıda 33 haftalık olucam onemlı olan tam kapatmaması ekstra dikkat edin lekelenme kanama vs yapabılır bırde yukarı çıkmazsa zorunlu sezaryan olur mecbur
kader26_ Zeynepgmsbs61 kaçıncı haftalarda yukarı çıkması bekleniyor acaba. Doktor birden öyle söyleyince endişe ettim ben de.🙁
kader26_ senamom_ inşallah benim ki zamanla yukarıya çıkar.🙏 Doktor beni de korkuttu ilk oyle deyince ama takipte kalicaz dedi. 🙁
Zeynepgmsbs61 kader26_ hiç bilmiyorum kuzum benim bebeğimde baya aşağa inmişti 15-16 haftalıktı 🥺 eşiyle beraber aşağıdalardı bol bol dinlendim 1 aydır kalkmadım pek bebeğim aşağadaydı çünkü 20 haftalık olucam cıktı dedi doktor
senamom_ kader26_ herkeste görülebilen bir durum içinizi ferah tutun ben çok düşünmemeye çalıştım aklıma bile getirmedim ve çok şükür düzeldi siz stres yaptıkça bebeğeniz de etkilenir
Tugceee58 Gamze3406 plesenta previ tanısı 24. Haftadan sonra konulur lütfen yanlış yönlendirmeyin sizinki öyle olabilir ama arkadaş daha erken haftalarında yukarı çıkabilir benimde 12. Haftada aşağıdaydı ama 2-3 haftaua yukarı çıktı çok şükür
aybukee10 Tugceee58 benim de bugün 12.haftam ve plasenta rahim ağzına takın ama bu haftalarda böyle olur ilerledikçe yukarı çıkar dedi yat dinlen vs böyle bir şey demedi. 1 ay sonra kontrole gel dedi doktora gidiyorum özelde. Kendim de memurum çalışıyorum size 12.haftada aşağıda diyince yat dinlen vs dedi mi
kedilibebeli 16.haftamda benimde plasenta aşağıdaydı rahim ağzını kapatıyo demişti doktorum. 20-21.haftamda gittiğimde yukarı çıkmış rahim arka duvarına yerleşmiş dedi. Sanırım çoğu gebede o haftalarda aşağıda olup ilerleyen haftalar yukarı çıkıyo anladığım kadarıyla. Ağır kaldırmamaya özen gösterin bu süreçte
Tugceee58 aybukee10 evet bana bir sonraki kontrole kadar yat dinlen dedi bende özele gidiyorum kontrollerime benim tam 12. Haftamda kanamam olmuştu öyle söylemişlerdi sonra 1-2 hafta yattım dinlendim kontrole gittim plesantanın rahim ağzıyla hiç alakası kalmamış gayet yukarı çıkmış dedi bide ilişkiyi de yasaklamıştı bana ozaman doktorum. Şuan 32 haftaya geldim çok şükür
aybukee10 Busrw kanamanız vs oldu mu plasentanin aşağıda olmasından dolayı? Ya da 13.haftada öğrendikten sonra doktor yat dinlen vs dedi mi acaba? Bana da bugün 12.haftam plasenta rahim ağzına yakın ama yikari çıkar ilerledikçe endişelenme dedi yat dinlen vs demedi bende memurum çalışıyorum ondan endişe duydum
Zeynepgmsbs61 aybukee10 evet cıktı bol bol dinlendim ev işlerine ara verdim sadece yemek yapmaya kalktım. 1,5 aya düzeldi🙏☺️