MehtapAhmet Selam hanımlar ilk oğlum 39.haftada sezeryan olmuştum 2.kızım şuan 36+1 iz 38.hafta sezeryan olmak erkenmi sizcee ? Tabi süpriz bi gelişme olmazsa inşallah 😂🤲
Ebruaydn MehtapAhmet oğlumu dönmesi için beklerken 39+3 olmuştum sezaryen suan 32+3 deyim bir aksilik olmazsa 38 dedi doktorum
Semyil Mery6619 sezaryenlar arasında kaç yıl var canım? Birde ilk sezaryen olduğunla aynı mı yoksa dikiş yerleri daha mı farklı oluyor
Mery6619 Semyil ilkinin arasında 13ay var. İlki estetikdi görüntü açısından güzeldi ikincisi normal dikişti aynı yerden açılmıştı. Simdide 6yıla yakın var aralarinda sordum estetik dikis yapicaz aynı yerden açılacak dedi
Mery6619 MehtapAhmet normal haftasiyla uyumlu gidiyor zaten 2si erken oldu ilk defa bu haftalara geldik 36+5olduk. Kişiye göre değişiyor bence
Mery6619 MehtapAhmet yok demediler 5e kadar doğum yapan var diye biliyorum :) sadece 2erken dogumum olduğu için drun 1tanesi 3.ye izin vermedi ama ilk defa da bu gebeligim daha ileri haftayı gördü
3minnosanasii İlk sezaryenim 38.haftada olmuştu ikinci sezaryenim 36. Haftada oldu bebeğimde de bi şey yoktu çok şükür,şuan 3.ye hamileyim doktorum bi aksilik çıkmazsa 36 da alırım yine dedi çünkü rahmime zarar veriyor benim minnoşlar :)
3minnosanasii MehtapAhmet evet erken ama bebek rahmime tekmeleriyle zarar veriyor yani afedersiniz oturamıyorum bile baskılar yüzünden, 2,5 kilo 45 cm doğmuştu oğlum :) küveze de alınmadı hiç çok şükür sorun da olmadı :)