eylul031989 Merhaba kızlar, 35 haftalık hamileyim. Hala isme karar veremedik. Nehir ve duru arasında kaldık. Yardımcı olur musunuz?
Pinarkorkmazer eylul031989 sosyal medyada ve bu uygulamada çok görüyorum sonra okulda herkesin adı aynı oluyor 😅 öğretmenim okulda şu an 5. Sınıfta herkesin adı Efe ve erva 😅
denizmanzarasi eylul031989 ben son ana kadar hep Nehir istemiştim kızımın adını ama sonradan vazgeçtim o yüzden Nehir diyorum 🥰
eylul031989 denizmanzarasi Kızınızın ismi ne? Bizim de zaman geçtikçe daha çok karmaşık hal almaya başladı. Kızım Duru istemiyor diye vazgeçtik. Şimdi de ilay ve nehir arasındayız.
denizmanzarasi eylul031989 Lina koydum kızımın adını, Nehirler bazı dönemler durgun bazı dönemler fırtınalı bir hale bürünebilirler taşıdıkları şeyin enerjisinde dolayı bu da onları gelgitli bir kişi yapabilir diye duydum isim araştırırken o yüzden vazgeçmiştim 🙏🏻
Sevulyy denizmanzarasi bende Lina ismini koymayı düşünüyorum . Dostcanlısı başarılı cesur oluyorlarmış
Buketttttttt eylul031989 benim kızım Azra nehir bi tanıdığın kızının ismi Nehir duru :) İki çocukta sakin ve algısı yüksek cocuklar tavsiye ederim :)