prensesimveannesi Kızlar biz 14+3 olduk cinsiyeti öğrenemedik 16.haftada tekrar gideceğiz sizler öğrendinizmi 🥰 ilk çocuğum kış bebeği oldu alışveriş konusunda onda çok rahattım bu bebişim nisan doğumlu olacak neler almayalıyım hiç bilmiyorum 😅
prensesimveannesi prensesimveannesi kızlar ben daha hiç bebişin hareketlerini hissedemedim normal mi acaba gerçi ilk bebeğimdede 20.haftaya yakın hissetmiştim🫠
ArasMom__ prensesimveannesi bende 15+2 yim iki gün sonra öğrenmeye gidecem umarım gösterir kendini. Bence çok terletmeyen şeyler al tabi şehirlere göre fark var mesela ben doğuda olacağım için daha kalın şeyler almayı düşünüyorum
E_T prensesimveannesi 16+5 cinsiyet erkek ikinci gebeliğim şuan 4 Nisan veya 12 Nisan arası gözüküyor doğum ilk doğumum Mayıs’a denk gelmişti ben hep mevsimlik takım tarzı giydirmiştim
prensesimveannesi E_T maşallah sağlıkla gelsin bende öyle ne ince ne kalın şeyler almayı düşünmüyorum mevsimlik alacağım inşallah havalar ısınınca duruma göre alırız inşallah 🥰
E_T Elif08_ 1 hafta oldu öğreneli yani 15+5 de öğrendim 2 kere tahmin de bulunmuştu bu sefer kesinleştirdi
nurmltli61 prensesimveannesi 14+4 🌸doktor 12. Haftada tahminim kız demişti 12 kasımda gidicem netleşcek 🥰