Sinan35eda Emisen7 benim de şu gibi aktintim oluyor regil olacak gibi sancim oluyor ayın 31 3 arası olmam lazım bilmiyorum yarın adet olmazsam acaba test yapsammi
Yaprakunallar Bu sabah yaptım uyandığımda tek çizgi gölge bile yok güneşte bile baktım çıkıp balkona 🤣 4 gün var adetime bugün dahil ilişkiye girdiğim günleri yazmıstım o günlerde geç döllenme olurmu bilmiyorum yada kendimi kandırıyorum
Emisen7 Yaprakunallar çok düşünme hiç beklemediğin anda oluyo Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
hayalim35 Yaprakunallar ben sana umut olurum belki 5 gün varken yaptım bişi gözükmüyordu 1 gün kala yaptım çıktı hatta post açmıştım kızım doğdu 6 aylık oldu bile rabbim hayırlısıyla sağlıkla sana da nasip etsin inşaallah
Yaprakunallar hayalim35 ahh beni nasıl mutlu ettiniz bilseniz ben birçok gün değerlendirdim çünkü birisinin tutması gerek 😔 eşim ve ben konteolden geçtik hiç sorunumuz yok bu ay yumurtaların güzel dedi doktorda 9umda adetim bitti 10-11-14-15-17-23-24-25-26-27-28değerlendirdik 🙈
Sinan35eda Emisen7 bilmiyorum kilom var ve herkes bu konuda sakiyetci ve buda benim canımı sıkıyor tekrar bi hamilelik kilo vermeye çalışıyorum yavaş oluyor herkes çok kilon var diyor artık insan içine çıkmak istemiyorum diyebilirim Allah bilir işini ama ben pek istemiyorum kilo yuzunden🥺 Rabbım olmayanlara nasip etsin