Seher5 bende şöyle olmuştu çok kaşındı ve acıdı
Batikonlu suyla yıkıyordum hep ve aradan vakit geçti işte artık dikişlerin erimiş olması gerekiyor
Ama hala açıyor orası
Doktora gittim açıyor diye meğer benim vücudum eritmemiş ipleri doktor kendi aldı o ipleri onu takip edin her vücut eritmiyormuş meğersem