Yenidenannis Merhabalar e bebeğin markası olan baby mom göğüs ucu kremini kullanan var mı almıştım ben kıvamı biraz sert ve pütürlü gibi mum gibi sanki sürünce eriyor ama pütürlü şekilde olması bozuk mu acaba diye düşündürdü kullanan varsa yorum yapabilir mi