Nacyax Hanımlar merhaba biz 7+2 deyiz şuan ama aşırı derecede mide bulantım var mutfağıma giremiyorum sürekli uykum var bu ne zamana kadar devam edecek beni bilgilendirir misiniz 😥😥😥
aycicegiiii Nacyax 7 haftadayız biz de. 1 haftadır mide bulantısıyla cebelleşiyorum. İlk bebeğimde sıfır bulantı şimdi böyle olunca şaşırdım gerçekten. Ne koku alasım var ne yemek göresim. Tavsiyesi olan var mı
Annesininbitanesi Kişiden kişiye değişiyor ama benim şuan 11+3 bir gün iyiyim bir gün kötü ara ara devam ediyor halada