Kızlar merhaba🥰 Bu benim 2. Doğumum oldu ilkide sezeryandı. İlkindende çok memnundum bundanda çok memnunum. İkiside spinal anestezi oldu.
Ameliyathaneye indik spinal için bitane kadın kollarımdan tuttu hareket etmemi engellemek için daha sonra anestezi uzmanı derin nefes al dedi ve iğneyi yaptı hiçbir acı hissetmedim benim damar yolu açılırken daha çok acıdı. Sonrasında uyuşmaya başlayınca sondayı taktılar. Bu süreçte anestezi uzmanı sürekli başınızda duruyor ve uyuşukluğunuzu kontrol ediyor tamamen uyuştuğunuza emin olmadan asla başlamıyor doktor. Ameliyat başladıktan sonrada sadece karnınızda birinin elinin gezdiğini hissediyorsunuz acı sıfır. Zaten bebek 5 dk içinde çıkıyor. Bebek çıkınca çok hafif baş dönmesi oluyor. Onun dışında dikilmeye başlanınca biraz bulantı oluyor karında hala hiçbir acı yok sadece dokunuş hissediliyor.
Odaya çıktıktan sonra ilk yürüyüşü herkes çok zor diyor ama benim ikiside çok rahattı önemli olan karşıya bakmak zaten hemşire sıkı sıkı tutuyor sizi.
Bol bol yürümek çok önemli. O yüzden sakın korkmayın normal doğumda sezeryan da dünyanın en güzel anı. O en güzel anınızı kendinize zehir etmeyin doya doya tadını çıkarın☺☺☺☺☺
Vajinal yoldan da olsa karından da olsa o bebeği siz taşıyosunuz ve mucize çıkıyor❤
Umarım herkesin çok güzel ve kolay geçer❤
2 gün oldum doğum yapalı, Rabbim herkese bebişini sağlıklıca kucağına almayo nasip etsin