ZuZuM_22 Kızlar adetime 2 gün var dün yapdım çikmadı bu gün test yapdım böyle oldu sizce pozitivmi ?? ![https://mutluresim.com/images/2024/10/29/1Fener.jpeg]
Nesil-snmz ZuZuM_22 hamile olabilirsin çünkü benim de ilk böyle soluk bir çizgi çıkmıştı daha sonra adetim geçti tekrar yaptım iki çizgi de çok belirgin çıktı şuan da doğuma beş gün kaldı 🥹
Anneoluyorumm00 ZuZuM_22 çok özür dilerim canım bilmiyorudum .. rabbim önce sabır versin sonrada tekrar nasip etsin inşALLAH 🤲
myangelson ZuZuM_22 önceden yapıp şimdi çektiğiniz için bir şey diyemiyorum bir kaç gün sonra tekrarlayın ilk halini atın en iyisi
Bigsecret3 ZuZuM_22 5 dk sonra çıkan sonuçlar dikkate alınmamalı genelde test tekrarlayın isterseniz varsa 5 dk içinde çıkar
ZuZuM_22 Bigsecret3 1daka geçmiş üzerinden o kadar da yanlış olurmu ki ilk bebekde ben bunan da hayalet çizgiyle öyrendim
Bigsecret3 ZuZuM_22 bilemiyorum kuzum başın sağolsun bu arada rabbim kimseye yaşatmasın evlat acısı bence test tekrarı yada kan verin derim.
Nus_12 ZuZuM_22 bence var hayırlısı olsun inşallah benimde böyle golgeliydi ama tabiki de kan vermeden emin olamazsınız
ZuZuM_22 Nesil-snmz sağ salim al kucağına inşallah 🙏🏻💞canım benim benimde ilkde öyleydi o yüzden sordum burda
Yaprakunallar Canım testi erken gebelik testindemi negatif çıktı bende prodoctor ile 4 gğn kala yaptım negatif
ZuZuM_22 Yaprakunallar aynen bende öyıe yapdım 4 gün kala çıkmadı amma 2 gün kaıa erkgen gebelik testi denedim çikti