OztrkSeda
34 haftalıkken kontrole gittiğimde vajinada ağrı olduğunu söyledim. Erken doğum belirtisi bu kontrol edelim dedi hem normal hem alttan ultrason ile baktı kafayı dayamış gelmek istiyor dedi doktor. Biz tabi endişelendik baya ama şuan 38+3 hala aynı pozisyonda bekliyor. Artık sabırsızlanmaya başladım 😅 Ama bu süreçte elimden geldiğince iş yapmadım, kendimi yormadım zaten 34.hafta izne ayrılmıştım iyi denk gelmişti. Canınızı sıkmayın geleceği varsa gelecek, duracağı varsa duracak. Siz bol bol dinlenmeye bakın. Allah sağlıkla, kolaylıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah.