Pamukpremses Merhaba arkadaşlar 37+2 haftalık hamileyim az önce kontrolden geldik doktor bebeğin bağırsaklarında bi doluluk gördü ve perinatolojiye yönlendirdi başına böyle bişey gelen var mı? Bilgi verirmisiniz biliyorsanız
_biranneadayi Pamukpremses ben 32. Haftalıkken aynı şeyi demişti doktor. Perinatolojiye gittim öyle bi şey yok dedi. Bağırsakları artık dışkı üretiyor onu görmüşlerdir dedi. Çok şükür bi sıkıntı yaşamadım 3 yaşına girecek ☺️❤️
_biranneadayi Pamukpremses ayrıca benimki özel hastaneydi. Sırf para için gönderdiğini bile düşündüm boşuna stres olmuşsun demişti perinatoloji doktorum çünkü.
Pamukpremses _biranneadayi bende özele gidiyorum medipole geçen haftaki kontrolde biley yoktu bugün bağırsaklarda bi karartı gördü videosunu çekip perinptoloji doktoruna attı yarın ona gidicez sabahı nasıl edicem bilmiyorum