Bende sezeryandan sonra ufak bir açılma olmuştu 7 yıl oldu tabii. Hafiften akıyordu doktorum enfeksiyon yok demişti sprey sıkıp halletmişti. Doktora görünün ve lütfen siz daha kiymetlisiniz biraz dinlenin 🌸 tamamen iyilesmeden en azindan ağır işleri eşiniz destek olsun. Yoksa yara iyilesmeden sürekli açılır.