Sebur Kızlar 34+3 hamileyim bu aralar iyice en alt aşağı kısımları tekmeliyor sanki hop çıkacak 😆 bu normal mi normaldir heralde😮💨 ve çok nefes nefese kalıyorum hiç iş yapamaz oldum🫠
R-veyda44 Sebur vallaha benim öyle diğerlerini bilemem oturup kalkamıyorum kalktığımda yürüyemiyorum bacaklarım popom çok ağrıyor ne yapacağım bilmiyorum
R-veyda44 Sebur ben şunu düşünüyorum tek nasıl normal doğum yapacağım canım şimdiden çok yanıyor aşırı şimdi kafama o takıldı 🥺
Sebur R-veyda44 😮💨 benim belli değil ama normal yapmaya cesaretim asla yok😁 doktor normal sen yapabilirsin derse bilmiyorum allah verir sabrını ne diyelim doğuran nasıl doğuruyor bir şekilde 😆🩷
R-veyda44 Sebur benim ikinci doğumum olacak ilk oğlumda tecrubesizdim hiç hamileligimi bilmedim doğum gene idare ederdi ama bu hamileliğimde sürekli ağrım oluyo o yüzden dedim 🥹
Sebur R-veyda44 ayy hadi ya😮💨 bu sefer bile bile 2.kez doğuma gitmek zor olsa gerek🫠 Allah sağlıkla sıkıntısız kucağımıza almayı nasip etsin pozitif düşünün 🩷🙏