Zeynikii Merhaba canım bahsettiğin durum ilk gebeliğimde bende de çok fazla vardı ve internetten bakmıştım korkup doktora gitmiştim o zamanlar 20li haftalardaydım doktorum 34-35den sonra gebelik kolestazı olur kilo alma durumu, ödemden gerilme ve karın büyümesi bu durumu tetikler demişti. Bebek yağı kullan demişti daha yağlı olduğu için rahatlatır demişti öylede oldu yine tabiki doktorunuza sorun benim doktorumun yönlendirmesi bu şekildeydi 🌸