Canoski_1 Yaklaşık 5,5 haftalık hamileyim ara ara hafif kanamalarım var ama ciddi değil böyle lekelenme gibi,progestan kullanıyorum günde 3 adet fitil olarak bu normal mi? Böyle yaşayan var mı
alisyaroyal Canoski_1 ben yaşıyorum canım 1 eylül son adet tarihim ve 13 Eylül’de hamile olduğumu öğrendim iki gün kadar sonra hafif pembe renkte kanamam oldu ayın 29u bugün hemen hemen her gün en az bir kez pembe kanamam oluyor çok değil ama rahatsız ediyor yine de beni korkuyorum hastaneye gittim birkaç gün önce kese gözükmedi henüz
Canoski_1 alisyaroyal benim kesem gözüktü bu cuma kalp atışı duymaya gideceğiz ama neden böyle oluyor bilmiyorum 🤷♀️ hatta düşük önleyici progestanda kullanıyorum fitil olarak
alisyaroyal Canoski_1 bende kullanıyorum canım haftaya tekrar doktor kontrolüne gidicem inşallah hem kalp atışını hem keseyi görebilirim ama yine de Allah’a güven ona bırak kötü düşünmemeye çalış tabii doktorunla görüş için rahatlar umarım
Canoski_1 alisyaroyal Bu durumla ilgili gittiğimde rahimde veya arka taraflarında aktif bir kanama göremedi vajinal muayene oldum belkide rahim genişliyor yada yerleşiyor herkeste az sürecek değil ya
Canoski_1 Bu durumla ilgili gittiğimde rahimde veya arka taraflarında aktif bir kanama göremedi vajinal muayene oldum belkide rahim genişliyor yada yerleşiyor herkeste az sürecek değil ya