Herkese merhaba 😍 Ben 39+1 deyim şu an bir sancı vs bir şey yok, pazartesi günü tam 40 haftalık oluyoruz. Pazartesi hastahaneye yatışım yapılacak ve normal doğum istiyorum, doktorum normal sancın olmazsa suni sancı verebiliriz dedi. Biraz tedirginim suni sancı ile alakalı. Acaba normal sancıyı başlatmak icin suni sancı verilen oldu mu?