Kizlar aslinda laparoskopi ile tuplerimi actirmayi doktorum 1 ay once teklif etmisti fakat maddi oalrak tüp bebekle yarismasi sebebiyle tüp e yonelmistik. Dun esim icin kaan aydos a gittik. Hoca bana laparoskopi ile tuplerimi actirmami tavsiye etti. Daha yaşın genc vs. Dedi. 28 yasindayim. Sizce ne yapmaliyim. Biraz aklimiz karıştı.. Laparoskopi ile Tüplerini actiran var mii? Veya duyduğunuz? Ne dersiniz hanımlar?