Kızlar 28+4haftalik hamileyim bugun öğleden sonra çok az bu kanamam oldu direk Dr gelfim geldiğimde durmuş durumdaydi peceteylen silince anladım zaten Dr bebek iyi bide altan bakım dedi açılma yok ama yumuşama var biraz dedi bu geve yatış yapalim ilaç verelim 24 saat gözlem altında ol dedi şuan kanamam yokdurmus durumda tamamen yatisim yapıldı nst cekildi aranızda boylebi durum yadayan varmı yumuşama nedir az bişey yumusama var dedi